Hisense viser sig i Paris Saint-Germain spillernes hjem

som introduktion til det andet år i virksomhedens partnerskab med klubben

Hisense, et førende globalt brand inden for hvidevarer og forbrugerelektronik og Paris Saint-Germain træder ind i deres partnerskabs andet år og lancerer i dag i fællesskab deres anden reklamefilm.

Når vi ser tilbage på 2021, lancerede Hisense en imponerende reklamefilm med fodboldstjerner som Neymar Jr, Keylor Navas, Ángel Di Maria, Ander Herrera og Presnel Kimpembe til at fremhæve den fremragende kvalitet i Hisenses produkter. Den første reklamefilm fik stor opmærksomhed og blev rost både online og offline.

I dag offentliggjorde Hisense sin anden reklamefilm i samarbejde med Paris Saint-Germain. Ángel Di María og Presnel Kimpembe er også denne gang med i reklamefilmen, mens Leo Messi, Marquinhos og Idrissa Gueye deltager i deres første Hisense reklamefilm. Reklamefilmen viser et udvalg af Hisenses hvidevarer i et dejligt privat boligmiljø og fremhæver den overlegne teknologi i Hisenses produkter i dagligdagen – set gennem en fodboldspillers briller. Det fortsatte partnerskab og hver spillers høje niveau af engagement afspejler Paris Saint-Germains støtte til og anerkendelse af Hisense og understreger, at Hisense brandet anerkendes og støttes bredt globalt.

Hisense bliver “Perfekt Partner” takket være eksklusiv teknologi og produkter af høj kvalitet

Temaet i denne reklamefilm er Perfekte Partnere, der hentyder til Hisense og Paris Saint-Germains fremragende partnerskab i disse år. Det skal også forstås sådan, at Hisense forventer at blive en Perfekt Partner i fodboldfans og forbrugeres liv takket være deres sublime produkter og teknologi. Reklamefilmen præsenterer fem Paris Saint-Germain-stjerner, der bor i den samme bygning, og viser, hvordan de mødes og er sammen i dagligdagen, samtidig med de bruger produkter fra Hisense.

I årenes løb er Hisense kontinuerligt gået dybere ned i display-teknologien gennem teknisk innovation for at kunne levere perfekt TV-kvalitet til forbrugerne. I denne reklamefilm bruger en af spillerne et Hisense TV og oplever Sports Mode-teknologien – en enestående funktion, der forbedrer hvor glat og gnidningsfrit en sportsbegivenhed vises, også når man ser kampe i høj fart – og det giver ham en ultimativ oplevelse af total nedsænkning, mens han ser kampen.

Hisense sigter konsekvent efter en stadig mere realistisk visning af kampene med en oplevelse af stadig mere fordybelse for fodboldfans og forbrugere gennem eksklusiv teknologi og perfekt TV-kvalitet. Med fordelene ved den fremragende teknologi og kvalitet er Hisenses mellemklasse- og mest eksklusive TV’er (A7/U6/U7/U8) meget populære hos mange medier og forbrugere. Således var den globale salgsindtægt i 2021 for mellemklasse- til de mest eksklusive TV’er over 99% på årsbasis, hvilket fuldt ud afspejler Hisenses TV’ers gode omdømme og anerkendelse verden over.

Samtidig har Hisense som langtidspartner for Paris Saint-Germain vundet støtte fra globale forbrugere takket være deres stærke opbakning til sportsbegivenhederne kombineret med deres fremragende teknologiske produkter, både når det gælder produkt- og brand-image. I kølvandet på sponsoreringen af Paris Saint-Germain og flere andre internationale sportsevents i 2021 boostede Hisense sin omsætning i udlandet med 43%, ligesom mærkekendskabet i udlandet steg med 5 procentpoints.

I fremtiden vil Hisense fortsætte med at dykke længere ned i sportsmarketing for at opbygge stærkere relationer til forbrugerne, samtidig med de også leverer fremragende teknologi og produkter, for at opnå at blive et velkendt og troværdigt brand globalt.